اس ام اس نیایش


عاشق

 

بسم الله الرحمن الرحیم

((عظم الذنب من عبدک فلیحسن العفو من عندک))

بسیاری گناهان از بنده ات و زیباترین بخشش از توست . . .

.

.

.

جز خدا کیست که در سایه مهرش باشیم / رحمت اوست که پیوسته پناه من و توست . . .

.

.

.

از خدا برگشتگان را کار چندان سخت نیست

سخت کار ما بود کز ما خدا برگشته است . . .

.

.

.

خدایا

از آن روزیکه ما را آفریدی / به غیر از معصیت چیزی ندیدی

خداوندا بحق هشت و چارت / ز ما بگذر ، شتر دیدی ندیدی . . .

(باباطاهر)

(این دوبیتی جریان داره ! ، بعضی ها میگن که منظور از هشت و چهار

یعنی هشت+چهار= دوازده امام

بعضی ها میگن هشت + دو+چهار=چهارده معصوم)

.

.

.

یا رب به کرم بر من درویش نگر / در من منگر در کرم خویش نگر

هر چند نیم لایق بخشایش تو / بر حال من خسته دلریش نگر . . .

.

.

.

.

.

.

.

.

هر جا که افتادم ز پا ، ناگه تو را کردم صدا

غافل که آندم هم مرا ، نوعی هدایت کرده ای . . .

.

.

.

اگر شیری اگر ببری اگر کور / سرانجامت بود جا در ته گور

تنت در خاک باشد سفره گستر / بگردش موش و مار و عقرب و مور . . .

.

.

.

به قبرستان گذر کردم کم وبیش / بدیدم قبر دولتمند و درویش

نه درویش بیکفن در خاک رفته / نه دولتمند برده یک کفن بیش . . .

.

.

.

یارب رو سیاهم مکنی / محتاج گدا و پادشاهم مکنی

مو سیه ام سپید کردی به کرم / با موی سپید رو سیاهم مکنی . . .

.

.

.

شبهای دراز بی عبادت چه کنم / طبعم به گناه کرده عادت چه کنم

گویند کریم است وگنه میبخشد / گیرم که ببخشد زخجالت چه کنم . . .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| 15 مهر 1389برچسب:,| 18:56 | مرتضی|

De$ign:khanoomi